Subject: Vs: Veeohutus, RIIGIEELARVELISE TOETUSE LEPING MTÜ Loksa kogukond
From: "Karin Ilves" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Mikko Virkala" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 Aug 2024 13:12:32 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Teavitan, et oleme tegevustega lõpetanud. Esitan tegevus- ja
finantsaruande ning maksedokumendid.

Piltidele saate ligipääsu all olevalt lingilt.
Pildid
<https://loksalinn-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/karin_ilves_loksa_ee/E
meTKWmYsVpLk48IBV_1qboB3W7oAvesw0Y0EHuaMaorKg?e=qLQNLQ>

Lugupidamisega
Karin Ilves
+372 56875555
  _____

Saatja: Päästeamet <[email-masked]>
Saadetud: reede, 12. juuli 2024 09:04
Adressaat: MTÜ Loksa kogukond <[email-masked]>
Teema: Veeohutus, RIIGIEELARVELISE TOETUSE LEPING MTÜ Loksa kogukond

PÄÄSTEAMET

Tere!

Teile on saadetud Päästeameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu dokument
digitaalseks allkirjastamiseks, mis on registreeritud 11.07.2024, numbriga
1.1-7.3/149KL.

Allkirjastatud dokument palume saata tagasi Päästeameti üldmeili
aadressile: [email-masked].

Kontaktinfo

E - R 8.15-17.00, R 8.15-15.45
aadress: Raua 2, 10124 Tallinn
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
telefon: 628 2000